TY - GEN N1 - Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 119, s. 141-150 N2 - Artykuł dotyczy zarządzania poziomem usług w przedsięwzięciach outsourcingowych z zakresu IT. Omówiono w nim następujące zagadnienia: analizę potrzeb klientów, tworzenie umów SLA jako kluczowego elementu każdej umowy outsourcingowej, zasady określania metryk dla SLA dotyczących usług informatycznych oraz monitorowanie współpracy z dostawcą w kontekście zarządzania jakością usług. Najważniejsze wnioski z podjętych rozważań stanowią podsumowanie referatu. L1 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/121118/Idzikowski_Sobinska_Zarzadzanie_poziomem_uslug.pdf M3 - artykuł L2 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/121118 PY - 2010 KW - outsourcing IT KW - umowy SLA KW - metryki SLA C1 - Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright) A1 - Idzikowski, Wojciech A1 - Sobińska, Małgorzata PB - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu C6 - Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku LA - pol CY - Wrocław T1 - Zarządzanie poziomem usług w przedsięwzięciach outsourcingowych z zakresu IT UR - http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/edition/121118 T2 - Service Level Management in IT Outsourcing Enterprises ER -