TY - GEN N1 - Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 156, s. 207-217 N2 - Celem artykułu była ocena wizerunku przedsiębiorstw działających zgodnie z ideą CSR. Skoncentrowano się na identyfikacji ogólnego wizerunku tych podmiotów w oczach pracujących studentów. W wyniku przeprowadzonej analizy zidentyfikowano dwa segmenty: segment "sceptyków" oczekujący od przedsiębiorstw stosujących CSR uczciwości i segment "ostrożnych", dla których wyróżnikiem CSR jest zorientowanie na warunki pracy oraz w mniejszym stopniu na wyniki finansowe. Badania wykazały dość ostrożne podejście respondentów do idei CSR i przedsiębiorstw zaangażowanych w jej wdrażanie. L1 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/119749/Stefanska_Spoleczna_odpowiedzialnosc_przedsiebiorstwa_CSR.pdf M3 - artykuł L2 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/119749 PY - 2011 KW - społeczna odpowiedzialność biznesu KW - wizerunek przedsiębiorstwa KW - segmentacja C1 - Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright) A1 - Stefańśka, Magdalena PB - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu C6 - Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku LA - pol CY - Wrocław T1 - Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (CSR) jako czynnik kształtujący wizerunek UR - http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/edition/119749 T2 - Corporate Social Responsibility (CRS) as a Factor Affecting the Image of the Company ER -