TY - GEN N1 - Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 141, s. 9-20 N2 - W pracy podjęto temat analizy częstości kupowania przez Internet w środowisku studentów wybranych szczecińskich uczelni. Celem badania była próba określenia determinant wpływających na częstość dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu. Do osiągnięcia celu wykorzystano analizę korespondencji, która pozwoliła na określenie powiązań występujących między kategoriami zmiennych przyjętych do opisu zjawiska kupowania przez Internet, jak np. miejsce dokonywania zakupów, powody dokonywania zakupów, najczęściej kupowane produkty, forma dokonywania płatności oraz transportu. Spośród zmiennych demograficzno-społecznych w badaniu uwzględniono jedynie płeć kupujących, pozostałe zmienne wykazywały niezależność ze zmienną określającą częstość zakupów przez Internet. L1 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/119617/Machowska-Szewczyk_Sompolska-Rzechula_Analiza_korespondencji_w_badaniu.pdf M3 - artykuł L2 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/119617 PY - 2010 KW - analiza korespondencji KW - zakupy przez Internet KW - kwestionariusz ankiety C1 - Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy A1 - Machowska-Szewczyk, Małgorzata A1 - Sompolska-Rzechuła, Agnieszka PB - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu C6 - Dla wszystkich zgodnie z licencją LA - pol CY - Wrocław T1 - Analiza korespondencji w badaniu postaw osób dokonujących zakupów przez Internet UR - http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/edition/119617 T2 - A Correspondence Analysis Study of Students' Attitudes Defining Online Shopping ER -