TY - GEN N1 - Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161, s. 202-211 N2 - Artykuł ma na celu ukazanie wyników badań ankietowych, dotyczących klientów szkół tańca we Wrocławiu i w związku z tym zaproponowanie odpowiednich kierunków działania tych placówek. Podano w nim wiele informacji na temat klientów, czyli ich płeć, wiek, wykształcenie, status zawodowy, zarobki, czas uczestnictwa w zajęciach, motywacje i preferencje dotyczące zajęć tanecznych. Stworzono hipotetyczną sylwetkę statystycznego klienta i na tej podstawie zostały sformułowane wnioski przydatne szkołom tańca do przygotowania oferty oraz reklamy, które zawierać będą więcej pożądanych przez nabywcę cech. Są to np.: męski taniec, oferta dla seniora, zajęcia dla singli, błyskotliwe hasła reklamowe, taniec jako wyraz przynależności do grupy, programy lojalnościowe, zapewnienie relaksu i zabawy. L1 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/119252/Zebrowska-Kasprzak_Metoda_i_praktyczne_zastosowanie.pdf M3 - artykuł L2 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/119252 PY - 2011 KW - badania marketingowe KW - szkoły tańca KW - klient C1 - Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy A1 - Żebrowska-Kasprzak, Urszula PB - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu C6 - Dla wszystkich zgodnie z licencją LA - pol CY - Wrocław T1 - Metoda i praktyczne zastosowanie badań marketingowych klientów szkół tańca we Wrocławiu UR - http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/edition/119252 T2 - Method and Practical Application of Marketing Research of Dance Schools' Clients' in Wrocław ER -