TY - GEN N1 - Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 161, s. 9-18 N2 - Profesjonalizacja działań z zakresu zarządzania wizerunkiem szkoły wyższej sprawia, że istnieje potrzeba wypracowywania rozwiniętych metod pomiaru działań marketingowych prowadzonych przez szkoły wyższe i osiąganych efektów. Wyniki badań marketingowych z jednej strony ułatwiają kreowanie wizerunku, a z drugiej umożliwiają dokonanie kontroli i oceny skuteczności oraz efektywności prowadzonych działań wizerunkowych. W artykule przedstawiono przesłanki wzrostu znaczenia badań prowadzonych na potrzeby zarządzania procesem kształtowania wizerunku szkoły wyższej oraz cele i zasady pomiaru, a także kryteria oceny uczelni jako podmiotu rynku. Wskazano również na potrzebę integracji badań wizerunku oraz tożsamości szkoły wyższej. L1 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/119236/Mazurek-Lopacinska_Sobocinska_Koncepcja_pomiaru_wizerunku_szkoly_wyzszej.pdf M3 - artykuł L2 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/119236 PY - 2011 KW - pomiar wizerunku KW - szkoły wyższe KW - przesłanki wzrostu znaczenia badań wizerunkowych KW - cele i zasady pomiaru wizerunku uczelni KW - integracja badań wizerunku oraz tożsamości C1 - Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy A1 - Mazurek-Łopacińska, Krystyna A1 - Sobocińska, Magdalena PB - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu C6 - Dla wszystkich zgodnie z licencją LA - pol CY - Wrocław T1 - Koncepcja pomiaru wizerunku szkoły wyższej UR - http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/edition/119236 T2 - The Concept of Measuring University Image ER -