TY - GEN N1 - Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 200, s. 237-254 N2 - Autor omawia w artykule kluczowe zagadnienia dotyczące badania zależności przyczynowo-skutkowych w kontekście modelu równań strukturalnych SEM wraz z jego praktyczną aplikacją w odniesieniu do czynników determinujących poziom skuteczności badań marketingowych w polskich przedsiębiorstwach. L1 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/118844/Tarka_Analiza_przyczynowo_skutkowa_w_badaniach.pdf M3 - artykuł L2 - http://www.dbc.wroc.pl/Content/118844 PY - 2011 KW - badanie marketingowe KW - modelowanie równań strukturalnych KW - marketing research KW - structural equation modeling C1 - Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright) A1 - Tarka, Piotr PB - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu C6 - Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku LA - pol CY - Wrocław T1 - Analiza przyczynowo-skutkowa w badaniach marketingowych z wykorzystaniem modelu równań strukturalnych UR - http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/edition/118844 T2 - Selected GARCH Models in Energy Contracts Portfolio Risk Assessment ER -