@misc{Czyż-Gwiazda_Ewa_Pomiar_2011, author={Czyż-Gwiazda, Ewa}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 169, s. 442-450}, language={pol}, abstract={Opracowanie prezentuje problemy związane z projektowaniem i wdrażaniem finansowych i pozafinansowych systemów pomiarowych w organizacjach zorientowanych procesowo. Przedstawiono wymiary systemu pomiarowego podkreślane w koncepcji łańcucha tworzenia wartości i wyniki badań ilościowych, w których poddano weryfikacji empirycznej wyodrębnione teoretycznie wymiary wyników organizacyjnych i ich zmienne. Hipoteza badawcza brzmiała: Pomiar wyników organizacyjnych w organizacjach zorientowanych procesowo dotyczy czterech wymiarów: finansów, klientów, pracowników i dostawców. W badanych organizacjach wyróżnić można trzy wymiary wyników organizacyjnych: jeden dotyczy finansów, a dwa pozostałe pozafinansowych miar: pracowników oraz wspólnego wymiaru klientów i dostawców}, title={Pomiar wyników organizacyjnych w organizacjach zorientowanych procesowo}, type={artykuł}, }