@misc{Golej_Robert_Wpływ_2011, author={Golej, Robert}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 169, s. 363-370}, language={pol}, abstract={W artykule podjęto próbę refleksji nad przyczynami przyśpieszania procesu rozwoju nowego produktu. W dalszej kolejności wskazano na błędy, jakie popełniają przedsiębiorstwa, próbując skrócić czas trwania tego procesu i wywołując zagrożenie porażką nowego produktu. Omówiono m.in. problemy: realizowania "więcej" za "mniej", ograniczenia zakresu projektu, uznania czasu za główny miernik oceny projektu, koncentracji na krótkoterminowych celach, ograniczenia zasobów ludzkich przeznaczonych do realizacji projektu. Zaproponowano także działania zapobiegające wystąpieniu zidentyfikowanych wcześniej problemów}, title={Wpływ presji czasu na przebieg procesu rozwoju nowego produktu}, type={artykuł}, }