@misc{Kuźmińska-Haberla_Aleksandra_Polska_2011, author={Kuźmińska-Haberla, Aleksandra}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 221, s. 321-330}, language={pol}, abstract={Intensywna konkurencja o bezpośrednie inwestycje zagraniczne (BIZ) na świecie sprawia, że w większości krajów funkcjonują agencje promocji inwestycji zagranicznych (API). Sprawna agencja może być sporym atutem w przyciąganiu kapitału zagranicznego do kraju. API można oceniać pod kątem liczby zrealizowanych projektów, ich jakości czy opinii w oczach inwestorów, a także partnerów biznesowych. W artykule zaprezentowano wyniki badań jakościowych przeprowadzonych wśród partnerów polskiej agencji promującej BIZ – Centrów Obsługi Inwestora – na temat współpracy z tym podmiotem}, title={Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych w oczach partnerów – wyniki badań empirycznych}, type={artykuł}, }