@misc{Pindelski_Mikołaj_Strategia_2011, author={Pindelski, Mikołaj}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 218, s. 194-202}, language={pol}, abstract={Opracowanie zawiera rozważania dotyczące doboru strategii sprzedaży do strategii organizacji. Nadaje to strategii sprzedaży rangę planu wykonawczego, operacyjnego, niemniej jednak niezmiernie istotnego w kontekście realizacji strategii. W tym celu dokonano wyboru typologii strategii organizacji oraz strategii sprzedaży, a także opisu poszczególnych elementów składowych strategii sprzedaży. Na tej podstawie, opierając się na analizie poszczególnych elementów amplifikowanych w każdym z typów strategii, arbitralnie dobrano najbardziej odpowiadające sobie strategie organizacji i sprzedaży. Analizy te zostały przeprowadzone w kontekście powstawania barier w rozwoju wartości podmiotu wynikających z niewłaściwego ich doboru}, title={Strategia sprzedaży jako egzekucja strategii organizacji – powstanie barier wzrostu przedsiębiorstwa}, type={artykuł}, keywords={strategia sprzedaży, strategia, sprzedaż, bariery wzrostu, zarządzanie sprzedażą, sales strategy, strategy, sales, growth barriers, sales management}, }