@misc{Rojek-Nowosielska_Magdalena_Społeczna_2011, author={Rojek-Nowosielska, Magdalena}, year={2011}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Nauki Społeczne = Social Sciences, 2011, Nr 2 (4), s. 113-122}, language={pol}, abstract={Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie założeń polityki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w odniesieniu do dostawców. Prowadzona analiza, poza przybliżeniem wybranych ujęć definicyjnych SOP oraz odwołaniem się do zasad prowadzenia działalności gospodarczej przyjętych podczas obrad Okrągłego Stołu z Caux, nawiązuje do wyników badań empirycznych. Wynika z nich, że podstawowe założenia teoretyczne koncepcji SOP, w świetle opinii respondentów, są z powodzeniem realizowane w praktyce. Niestety, ocena założenia dotyczącego stosowania zasad SOP u dostawców i kontrahentów wypadła zdecydowanie negatywnie}, title={Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw wobec dostawców}, type={artykuł}, keywords={społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, dostawcy, zasady Okrągłego Stołu z Caux, corporate social responsibility, CSR, the Caux Round Table Principles for Business, suppliers}, }