@misc{Świątkowska_Monika_Wpływ_2018, author={Świątkowska, Monika and Stangierska, Dagmara and Kotermańska, Małgorzata}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2018.535.17}, year={2018}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 535; s. 186-194}, language={pol}, abstract={Celem badania była analiza wpływu usług dodatkowych, świadczonych przez hotele butikowe, na ich ocenę przez gości. Zakres pracy stanowi charakterystyka hoteli butikowych, przybliżenie usług oferowanych przez te hotele, a także charakterystyka czynników decydujących o ocenie hotelu. W części badawczej przeprowadzona została analiza usług świadczonych przez wybrane hotele butikowe w miastach, poza miastami i w miejscowościach o charakterze wypoczynkowym. Analizie poddano zakres usług dodatkowych: uzupełniających, fakultatywnych i towarzyszących. Stwierdzono, że zakres usług dodatkowych nie wpływa znacząco na ocenę hotelu; jest ona związana w znacznie większym stopniu z rdzeniem usługi. Szerszy zakres usług dodatkowych jest świadczony przez hotele poza miastami, co wynika z ich charakteru. Szerokość oferty hotelu ma przede wszystkim wymiar marketingowy i pomaga uzyskać przewagę konkurencyjną.}, title={Wpływ zakresu usług dodatkowych, świadczonych przez hotele butikowe, na ich ocenę przez gości}, type={artykuł}, keywords={hotele butikowe, usługi hotelarskie, ocena usług, boutique hotels, hotel services, services evaluation}, }