@misc{Kurdla_Nazar_Marketingowe_2018, author={Kurdla, Nazar}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2018.535.09}, year={2018}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 535, s. 101-110}, language={pol}, abstract={Rozwój kompleksowej oferty turystycznej obszaru jest determinowany działaniami poszczególnych składowych gospodarki turystycznej, w tym przede wszystkim hotelarstwa, gastronomii, transportu turystycznego oraz sektora atrakcji turystycznych. W analizach obszarowego produktu turystycznego często mało dostrzeganym elementem są usługi gastronomiczne oraz działalność podmiotów je świadczących. Niniejszy artykuł jest próbą analizy oferty tematycznej obiektów gastronomicznych w wybranej destynacji turystycznej, jaką jest miasto Lwów. W pracy przedstawiono ogólne informacje dotyczące gospodarki turystycznej Lwowa, następnie przedstawiono marketingowe założenia rozwoju oferty gastronomicznej, zagadnienia budowy strategii rozwoju oferty gastronomicznej na przykładzie lokali gastronomicznych we Lwowie. Wykorzystano koncepcję kreatywnych pomysłów i „antypomysłów” oraz koncepcję strategii „błękitnych oceanów”.}, title={Marketingowe aspekty oferty tematycznych obiektów gastronomicznych na przykładzie Lwowa}, type={artykuł}, keywords={strategia, oferta turystyczna, gastronomia, usługi gastronomiczne, strategy, tourist offer, gastronomy, gastronomic services}, }