@misc{Jopkiewicz_Szymon_Efekt_2018, author={Jopkiewicz, Szymon}, identifier={DOI: 10.15611/mf.2018.4.04}, year={2018}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Management Forum, 2018, vol. 6, no. 4, s. 25-30}, language={pol}, abstract={Problematyka organizacji sieciowych w polskiej literaturze przedmiotu jest nadal tematyką nową. Istotne zatem wydaje się badanie relacji sieciowych w usługach zdrowotnych oraz tego, czy interakcja pacjent–lekarz sprzyja powstawaniu efektu sieciowego. Celem artykułu jest zatem charakterystyka efektu sieciowego w wymiarze zaangażowania w sektorze usług zdrowotnych. W badaniu zastosowano metodę sondażu diagnostycznego, narzędziem badawczym zaś, służącym osiągnięciu postawionego celu, była ankieta w pełni ustrukturyzowana, skierowana do pacjentów placówek zdrowotnych posiadających cechy organizacji sieciowej na terenie województwa świętokrzyskiego. Dla analizy organizacji sektora ochrony zdrowia sieciami fundamentalnymi są relacje, ponieważ definiują one charakter komunikowania się pomiędzy ludźmi, grupami i organizacjami, a proces ten determinuje przepływ informacji i dyfuzję wiedzy}, title={Efekt sieciowy w wymiarze zaangażowania w organizacji sektora usług zdrowotnych}, type={artykuł}, keywords={efekt sieciowy, relacje sieciowe, zaangażowanie, network effect, network relationships, commitment}, }