@misc{Kowalska_Magdalena_E-mail_2018, author={Kowalska, Magdalena}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2018.526.09}, year={2018}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 526; s. 99-108}, language={pol}, abstract={E-mail marketing umożliwia przedsiębiorstwom zdobywanie nowych klientów, budowanie i rozwijanie z nimi trwałych relacji, prowadzenie badań, a także maksymalizację zysków ze sprzedaży w gronie klientów już pozyskanych. Niemniej jednak, by komunikacja przy wykorzystaniu poczty elektronicznej mogła być efektywna, konieczne jest dostosowanie formy i treści wysyłanych wiadomości do etapu dotychczasowej interakcji klienta z marką. Celem artykułu jest analiza sposobów komunikacji za pośrednictwem poczty e-mailowej z uwzględnieniem zróżnicowanych sposobów wykorzystania tego narzędzia na każdym kolejnym etapie kontaktu klienta z marką. W wyniku zastosowania metody opartej na analizie źródeł wtórnych w artykule zaprezentowano główne elementy poprawiające efektywnośćkomunikacji e-mailowej. Ponadto dokonano oceny e-mail marketingu poprzez zestawienie najważniejszych wad i zalet tego sposobu budowania relacji z klientem}, title={E-mail marketing na różnych etapach budowania relacji z klientem}, type={artykuł}, keywords={e-mail marketing, marketing relacji, komunikacja, relationship marketing, communication}, }