@misc{Patrzałek_Wanda_Influencerzy_2018, author={Patrzałek, Wanda and Wardzała, Joanna}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2018.526.08}, year={2018}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 526; s. 88-98}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest próba określenia sposobu oddziaływania wirtualnych wspólnot społecznych i ich liderów, influencerów, na młodych konsumentów. W nawiązaniu do modelu społecznego oddziaływania influencera za pośrednictwem nowych technologii przedstawiony zostanie proces identyfikacji powstający w mediach społecznościowych poprzez wspólnoty zainteresowań tworzących swoistą platformę jako podstawę kampanii marketingowych. W artykule zostanie wykorzystany nowy paradygmat ddziaływania marketingowego tworzony w Social Influence Marketing, dotyczący skuteczności wzmocnienia oferty marki poprzez społeczny zasięg influencera. W badaniach własnych metodą jakościową z zastosowaniem indywidualnych wywiadów pogłębionych dokonano analizy mobilnych wspólnot zainteresowań w kontekście zachowań młodych konsumentów}, title={Influencerzy i media społecznościowe – mobilne wspólnoty zainteresowań w kontekście zachowań młodych konsumentów}, type={artykuł}, keywords={marketing wpływu, influencer, media społecznościowe, mobilne wspólnoty zainteresowań, zachowania mlodych konsumentów, impact marketing, social media, mobile communities of interest, behavior of young consumers}, }