@misc{Sanak-Kosmowska_Katarzyna_Pomiar_2018, author={Sanak-Kosmowska, Katarzyna}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2018.526.07}, year={2018}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 526; s. 79-87}, language={pol}, abstract={Serwisy społecznościowe są obecnie istotnym kanałem komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa z otoczeniem. W pierwszym rozdziale artykułu, zdefiniowane zostały serwisy społecznościowe. Szczególna uwaga poświęcona została roli, jaką omawiane serwisy odgrywają w procesie komunikacji marketingowej. W dalszej części analizie zostały poddane sposoby pomiaru skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej w social mediach. Na podstawie studiów literatury przedmiotu stwierdzono stosunkowo niewielką ilość opracowań dotyczących sposobów pomiaru siły, wizerunku i świadomości marki w omawianych mediach. W świetle przeprowadzonej analizy literatury konieczne wydaje się – poza stosowaniem znanych wskaźników oceny – włączenie do badań także metod jakościowych. Sposób pomiaru skuteczności działań marketingowych, prowadzonych w social mediach, powinien być uzależniony od zamierzonych efektów, jakie przedsiębiorstwo chce osiągnąć, decydując się na działania marketingowe tego typu}, title={Pomiar skuteczności komunikacji marketingowej w social mediach}, type={artykuł}, keywords={social media, komunikacja marketingowa, online marketing, marketing communication}, }