@misc{Piotrowski_Dariusz_Między_2018, author={Piotrowski, Dariusz and Piotrowska, Anna Iwona}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2018.532.27}, year={2018}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 532; s. 280-292}, language={pol}, abstract={Celem pracy jest ustalenie, w jakim zakresie komunikowanie rządu ze społeczeństwem poprzez środki masowego przekazu wpływa na ocenę respondentów dotyczącą zjawisk gospodarczych i działań podejmowanych przez rząd. Wyniki badania ankietowego zrealizowanego przez autorów pracy wskazują na wysoką skuteczność przekazu, rozumianą jako osiąganie celów wyznaczonych przez rząd czy też ugrupowania sprawujące władzę w Polsce od 2015 r. Poziom wiedzy i prezentowane postawy respondentów wskazują bowiem, iż stworzono pozytywny wizerunek rządzących jako osób dbających o gospodarkę, a jednocześnie zdołano uniknąć eksponowania i łączenia z ośrodkiem władzy negatywnych zjawisk w obszarze finansów.}, title={Między skutecznością a etyką – dylematy komunikowania w obszarze polityki gospodarczej państwa}, type={artykuł}, keywords={finanse publiczne, gospodarka, perswazja, etyka, public finance, economy, persuasion, ethics}, }