@misc{Łada_Monika_Usługi_2018, author={Łada, Monika and Ziarkowski, Piotr}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2018.522.18}, year={2018}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 522; s. 251-260}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest przedstawienie wyników badań empirycznych dotyczących graficznej prezentacji ofert usług finansowo-księgowych zamieszczonych na stronach internetowych międzynarodowych centrów outsourcingu oraz lokalnych biur rachunkowych prowadzących działalność na terenie Polski. Za podstawę teoretyczną opracowania, a zarazem jako punkt wyjścia do przeprowadzenia badań empirycznych posłużyła koncepcja wartości dla klienta oraz powiązany z nią trójelementowy model atrybutowy produktu. Uzyskane wyniki badań pozwoliły na identyfikację powiązań między sposobem graficznej prezentacji oferty usług a atrybutami stanowiącymi wartość dla potencjalnego klienta}, title={Usługi finansowo-księgowe w obrazkach}, type={artykuł}, keywords={wartość dla klienta, model wartości dla klienta, usługi finansowo-księgowe, rachunkowość, obrazki, customer value, customer value model, finance and accounting services, accounting, pictures}, }