@misc{Szelągowska-Rudzka_Katarzyna_Społecznie_2018, author={Szelągowska-Rudzka, Katarzyna and Spodarczyk, Edyta}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2018.516.08}, year={2018}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2018, Nr 516, s. 87-98}, language={pol}, abstract={Koncepcja społecznej odpowiedzialności postrzegana jest jako domena przedsiębiorstw. Tymczasem każda organizacja może tę ideę odzwierciedlać w swojej strategii, budowaniu relacji z interesariuszami. Dotyczy to również szkół wyższych. Celem artykułu jest zatem diagnoza relacji uczelni ze studentami jako interesariuszami wewnętrznymi. Aby ten cel osiągnąć, autorki poszukują odpowiedzi na następujące pytania badawcze: Co oznacza odpowiedzialność uczelni wobec studentów? Jak studenci postrzegają swoją odpowiedzialność wobec uczelni? Badanie przeprowadzono na Wydziale Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa Akademii Morskiej w Gdyni. Zastosowano w nim jakościowe podejście badawcze oraz odmianę burzy mózgów jako metodę gromadzenia danych. Dzięki takiemu podejściu poznano opinie respondentów, sformułowano wnioski i konkluzje, jak kształtować dobre praktyki społecznej odpowiedzialności w relacjach uczelnia–student}, title={Społecznie odpowiedzialny student w społecznie odpowiedzialnej uczelni w świetle wyników badania}, type={artykuł}, keywords={społecznie odpowiedzialna uczelnia, interesariusze, jakościowe podejście badawcze, relacje uczelnia–student, socially responsible university, stakeholders, qualitative research approach, university– student relationships}, }