@misc{Idzikowski_Wojciech_Wykorzystanie_2018, author={Idzikowski, Wojciech and Cieśliński, Wojciech and Głowicki, Piotr}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2018.511.07}, year={2018}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2018, Nr 511, s. 84-92}, language={pol}, abstract={Podejście zwinne jest obecnie coraz częściej wykorzystywane do organizacji procesów biznesowych. Jego zastosowanie rozpoczęte w projektach dotyczących wytwarzania oprogramowania stało się fundamentem metodycznym do usprawniania procesów budowania marki pracodawcy. Autorzy prezentują wyniki badań nad podejściem zwinnym, prowadzonych przez ostatnie ponad 10 lat w 49 organizacjach. W artykule zaprezentowano wycinek badań dotyczący kształtowania marki pracodawcy. Publikacja składa się z trzech części: teoretycznej (gdzie wskazane są podstawy definicyjne podejścia zwinnego), empirycznej (przedstawiającej analizę porównawczą dwóch wybranych organizacji kształtujących markę pracodawcy w zupełnie inny sposób), w trzeciej części wskazano kierunki doskonalenia i determinanty do budowania marki pracodawcy w oparciu o podejście zwinne}, title={Wykorzystanie podejścia zwinnego w budowaniu marki pracodawcy}, type={artykuł}, keywords={budowanie marki pracodawcy, podejście zwinne, marketing, zarządzanie procesami, agile approach, process management, employer brand building}, }