@misc{Bożek_Sylwia_Społeczna_2017, author={Bożek, Sylwia}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2017.500.01}, year={2017}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 500; s. 9-20}, language={pol}, abstract={Głównym celem artykułu jest przedstawienie uwarunkowań związanych z budowaniem założeń koncepcji produktu ubezpieczeniowego w oparciu o zasady CSR. Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) jest przedmiotem licznych badań i analiz, w tym artykule jest badana w odniesieniu do działalności ubezpieczeniowej. Autorka na podstawie literatury przedmiotu proponuje koncepcję produktu ubezpieczeniowego społecznie odpowiedzialnego jako pewnego rodzaju nowego sposobu tworzenie produktu innowacyjnego poprzez właściwą relację z interesariuszami, zwłaszcza z klientami usługi ubezpieczeniowej}, title={Społeczna odpowiedzialność biznesu a produkt ubezpieczeniowy społecznie odpowiedzialny}, type={artykuł}, keywords={społeczna odpowiedzialność biznesu, przedsiębiorstwo ubezpieczeniowe, produkt ubezpieczeniowy, corporate social responsibility, insurance companies, insurance product}, }