@misc{Kania_Krzysztof_Analiza_2017, author={Kania, Krzysztof and Smolarek, Maria}, identifier={DOI: 10.15611/ie.2017.2.05}, year={2017}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu}, description={Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2017, Nr 2 (44), s. 72-81}, language={pol}, abstract={Gamifikacja – jak każda nowa technologia – przechodzi kolejne fazy rozwoju. Na znanej krzywej cyklu życia Gartnera w roku 2013 znalazła się na samym szczycie: w fazie rozdmuchanych oczekiwań, a w roku 2014 weszła w fazę określaną jako rozwiewanie iluzji, z perspektywą wejścia do powszechnego użytkowania w okresie 5-10 lat. Celem artykułu jest dokonanie, na podstawie krajowej literatury, dostępnych w sieci informacji oraz informacji pozyskanych metodami bezpośrednimi, analizy rozwoju przedsięwzięć gamifikacji biznesowej popartej przykładami działań podejmowanych w Polsce oraz próba odpowiedzi na pytanie o przyszłość gamifikacji}, title={Analiza rozwoju gamifikacji biznesowej na przykładzie przedsięwzięć realizowanych w Polsce}, type={artykuł}, keywords={gamifikacja, nowe technologie, projekty gamifikacji w Polsce, gamification, new technologies, gamification projects in Poland}, }