@misc{Samek_Katarzyna_Media_2017, author={Samek, Katarzyna}, identifier={DOI: 10.5611/ie.2017.1.05}, year={2017}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2017, Nr 1 (43), s. 57-65}, language={pol}, abstract={Szybki postęp technologiczny na przełomie XX i XXI wieku przyczynił się do pojawienia się mediów społecznych, cieszących się dużym zainteresowaniem wśród polskich przedsiębiorstw. Stanowią one skuteczne narzędzie do pozyskiwania informacji o preferencjach i sugestiach konsumentów, doskonaląc aktualną lub kreując nową ofertę produktową. Obecnie marketing bezpośredni jest coraz mniej skuteczny, a opinie o przedsiębiorstwach i proponowanych przez nie towarach lub usługach kształtują społeczności internetowe. Celem artykułu jest charakterystyka mediów społecznych i działań w nich podejmowanych przez klientów i przedsiębiorstwa z województwa kujawsko-pomorskiego, zmierzających do współtworzenia innowacji produktowych. W tym celu wykorzystano metodę ankiety internetowej. Wyniki badań dowodzą, że klienci akceptują trend współtworzenia innowacji produktowych za pomocą mediów społecznych, a dla przedsiębiorstw wciąż priorytetem jest jedynie umieszczanie w nich informacji o swojej ofercie}, title={Media społeczne wykorzystywane przez przedsiębiorstwa do współtworzenia innowacji produktowych z klientami}, type={artykuł}, keywords={media społeczne, innowacje, innowacje produktowe, social media, innovation, product innovation}, }