@misc{Korczak_Karol_Analiza_2017, author={Korczak, Karol and Szymański, Konrad}, identifier={DOI: 10.5611/ie.2017.1.04}, year={2017}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2017, Nr 1 (43), s. 47-56}, language={pol}, abstract={W artykule dokonano analizy koncepcji spersonalizowanych ścieżek kształcenia (SSK). Koncepcja ta jest kierowana przede wszystkim do kierunków studiów, których programy kształcenia obejmują treści z zakresu informatyki ekonomicznej. Do podstawowych założeń omawianej koncepcji można zaliczyć rezygnację ze specjalności oraz zwiększenie udziału przedmiotów, które wybierają studenci. Celem artykułu jest analiza potencjału koncepcji spersonalizowanych ścieżek kształcenia. Przeprowadzone badanie dotyczyło zapotrzebowania na rozwiązania tego typu wśród studentów. Autorzy uwzględnili także analizę strategiczną oraz analizę uwarunkowań formalnoprawnych i organizacyjnych. W rezultacie wskazano zarówno potencjalne korzyści koncepcji SSK względem tradycyjnych form kształcenia, jak również wyzwania, które mogą się z nią wiązać. Wyniki podjętych badań stanowią kolejny wątek w dyskusji nad dostosowywaniem programów kształcenia do zmieniającej się rzeczywistości}, title={Analiza koncepcji spersonalizowanych ścieżek kształcenia}, type={artykuł}, keywords={ścieżka kształcenia, program studiów, informatyka ekonomiczna, learning pathways, study program, business informatics}, }