@misc{Zawadka_Jan_Poziom_2017, author={Zawadka, Jan}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2017.473.58}, year={2017}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 473, s. 617-626}, language={pol}, abstract={Celem opracowania jest zaprezentowanie poziomu znajomości i popularności wśród Polaków wybranych produktów turystyki wiejskiej. Analizie poddano projekt „Hity Turystyki Wiejskiej” wraz z 33 produktami wchodzącymi w jego skład oraz 20 produktów turystycznych o charakterze wiejskim nagrodzonych Certyfikatem POT w ramach konkursu Najlepsze Produkty Turystyczne POT. Badaniami ankietowymi objęto 830 respondentów. Zdecydowana większość spośród nich nie miała świadomości istnienia tego typu inicjatyw, a jedynie kilka procent badanych potrafiło wskazać przykłady konkretnych produktów wchodzących w ich skład. Źródłem, z którego badani czerpali informację na temat analizowanych produktów, był Internet oraz znajomi. Najważniejszym wnioskiem z przeprowadzonych badań jest stwierdzenie, że działania promujące projekt „Hity Turystyki Wiejskiej” i produkty nagrodzone certyfikatem POT są mało skuteczne}, title={Poziom znajomości i popularności wybranych produktów turystyki wiejskiej w Polsce wśród jej mieszkańców}, type={artykuł}, keywords={Hity Turystyki Wiejskiej, Najlepszy Produkt Turystyczny POT, certyfikatPOT, turystyka wiejska, Hits of Rural Tourism, Best Tourist Product of PTO, certificate of PTO, ruraltourism}, }