@misc{Panasiuk_Aleksander_Koncepcja_2017, author={Panasiuk, Aleksander}, identifier={DOI:10.15611/pn.2017.473.37}, year={2017}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 473, s. 399-409}, language={pol}, abstract={Praca przedstawia zagadnienia implementacji koncepcji marketingowej do działalności touroperatorów. Przedstawiono zagadnienia istoty orientacji marketingowej oraz fazy jej rozwoju. Następnie wskazano na miejsce touroperatorów na rynku turystycznym oraz wskazano na zagadnienia związane z kształtowaniem orientacji marketingowej przez touroperatorów. Omówione zostały powiązania podmiotów w systemie kreowania orientacji marketingowej na rynku touroperatorskim oraz czynniki, które ją determinują. Celem opracowania jest zaprezentowanie koncepcji orientacji marketingowej touroperatorów, wraz ze wskazaniem elementów determinujących poziom orientacji marketingowej, wynikającym z powiązań touroperatora z innymi uczestnikami tego rynku}, title={Koncepcja orientacji marketingowej touroperatorów}, type={artykuł}, keywords={orientacja marketingowa, marketing biur podróży, touroperators, marketing orientation, marketing of travel agencies, touroperator}, }