@misc{Michalska-Dudek_Izabela_Identyfikacja_2017, author={Michalska-Dudek, Izabela}, identifier={DOI:10.15611/pn.2017.473.32}, year={2017}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 473, s. 347-356}, language={pol}, abstract={Głównym celem artykułu jest analiza doświadczeń w zakresie wdrażania programów lojalnościowych oraz identyfikacja czynników wpływających na ich implementację w działalności marketingowej biur podróży w Polsce. Jego realizacji posłużyły wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród 290 podmiotów organizacji i pośrednictwa w turystyce. Wyniki badań przeprowadzonych z wykorzystaniem metody drzew klasyfikacyjnych jako najważniejszy czynnik warunkujący implementację programów lojalnościowych w działalności biur podróży wskazały wielkość podmiotów organizacji i pośrednictwa, wyrażoną poziomem zatrudnienia, a w drugiej kolejności rodzaj działalności oraz specyfikę świadczonych przez nie usług}, title={Identyfikacja czynników warunkujących stosowanie programów lojalnościowych przez biura podróży w Polsce}, type={artykuł}, keywords={lojalność, program lojalnościowy, biuro podróży, drzewa klasyfikacyjne, loyalty, loyalty program, travel agency, classification trees}, }