@misc{Bosiacki_Stefan_Marketing_2017, author={Bosiacki, Stefan and Hołderna-Mielcarek, Bernadeta}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2017.473.08}, year={2017}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 473, s. 98-106}, language={pol}, abstract={W artykule przedstawiono problematykę percepcji i identyfikacji doświadczeń turystów w literaturze naukowej oraz przykład wykorzystania podejścia modułowego B. Schmitta w kształtowaniu pozytywnych doświadczeń podczas zwiedzania atrakcji turystycznej. Metodami gromadzenia informacji są źródła wtórne i pierwotne badania jakościowe. Przedstawione wyniki ukazują przydatność wykorzystania założeń teoretycznych w opracowaniu praktycznych rozwiązań w zakresie projektowania przez zarządzających atrakcjami turystycznymi kompozycji narzędzi, które mogą przyczynić się do wywołania pozytywnych emocji, doznań i wrażeń podczas doświadczenia turystycznego}, title={Marketing doświadczeń na przykładzie atrakcji turystycznej Brama Poznania ICHOT}, type={artykuł}, keywords={marketing doświadczeń, atrakcja turystyczna, doświadczenie turystyczne, experience marketing, tourist attractions, tourist experiences}, }