@misc{Wejer-Kudełko_Małgorzata_Wdrożenie_2017, author={Wejer-Kudełko, Małgorzata and Kudełko, Mariusz}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2017.475.30}, year={2017}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 475, s. 357-367}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest opis i analiza konsekwencji zastosowania koncepcji CRM w procesie windykacji należności. Autorzy przedstawiają koncepcję Customer Relationship Management (CRM), którą charakteryzują trzy systemy: analityczny, operacyjny i interakcyjny. Następnie, na podstawie przeglądu literatury, opisano konsekwencje wdrożenia strategii CRM na poziomie strategicznym i operacyjnym. W tekście objaśniono poszczególne etapy procesu windykacji, od polubownej do sądowo-egzekucyjnej, opisano również procedurę i konsekwencje wprowadzenia koncepcji CRM w procesie windykacji należności. Posługując się studium przypadku, wskazano na pozytywne efekty wdrożenia CRM, takie jak pomniejszona wartość należności przeterminowanych oraz utrzymanie pozytywnych relacji z kontrahentami, czego efektem jest wysoki poziom sprzedaży}, title={Wdrożenie koncepcji CRM w procesie windykacji należności – analiza przypadku}, type={artykuł}, keywords={windykacja należności, Customer Relationship Management (CRM), dłużnik, wierzyciel, debt collection, debtor, creditor}, }