@misc{Mikucka-Kowalczyk_Agnieszka_Społeczna_2017, author={Mikucka-Kowalczyk, Agnieszka}, identifier={DOI: 10.15611/e21.2017.1.03}, year={2017}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Ekonomia XXI Wieku = Economics of the 21st Century, 2017, Nr 1 (13), s. 40-59}, language={pol}, abstract={Przedsiębiorstwa w XXI wieku muszą sprostać zmianom zasad prowadzenia biznesu wynikającym z globalizacji gospodarki. Poszukują zatem rozwiązań umożliwiających funkcjonowanie w coraz trudniejszym i dynamicznie zmieniającym się otoczeniu. Jednocześnie pojawienie się i wzrost znaczenia działań społecznie odpowiedzialnych wywołuje potrzebę bliższego przyjrzenia się ich skutkom w działaniach na rzecz „ludzkiej twarzy globalizacji”. KGHM to firma globalna, otwarta na nowe kierunki rozwoju. Obecność w wielu krajach, na różnych kontynentach, stwarza spółce możliwość wpływania na dobrostan społeczności, regionów i krajów, a więc na realizację postulatu globalizacji etycznej i sprawiedliwej}, title={Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw działających na rynkach międzynarodowych na przykładzie KGHM Polska Miedź SA}, type={artykuł}, keywords={corporate social responsibility, społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, strategia CSR, globalizacja, przedsiębiorstwo międzynarodowe, humanizacja procesu globalizacji, CSR strategy, globalization, international company, humanization of globalization process}, }