@misc{Wójcik_Dagmara_Identyfikacja_2016, author={Wójcik, Dagmara}, identifier={DOI: 10.15611/noz.2016.4.10}, year={2016}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2016, Nr 4 (29), s. 146-158}, language={pol}, abstract={Identyfikacja potrzeb szkoleniowych, mimo iż stanowi obszar rozważań wielu badaczy, jak dotąd była przeprowadzana wyłącznie z wewnętrznej perspektywy organizacji. Proponowane w literaturze sposoby oceny potrzeb szkoleniowych ujawniają zatem pewne luki, które uniemożliwiają przeprowadzenie rzetelnej diagnozy potrzeb kompetencyjnych. Artykuł koncentruje się na sektorze ICT, analizowanym w kontekście potrzeb szkoleniowych przyszłych młodych przedsiębiorców. Wydaje się, iż dla celów rzetelniej diagnozy potrzeb kompetencyjnych należy wyjść poza granice organizacji. Celem artykułu jest krytyczna ocena dominującego podejścia do identyfikacji potrzeb szkoleniowych oraz próba wypełnienia luki poznawczej przez propozycję włączenia zewnętrznej perspektywy analizy jako uzupełniającej rzetelną diagnozę potrzeb kompetencyjnych}, title={Identyfikacja potrzeb szkoleniowych potencjalnych przedsiębiorców branży ICT}, type={artykuł}, keywords={identyfikacja potrzeb szkoleniowych, potrzeby kompetencyjne, przyszli młodzi przedsiębiorcy, sektor ICT, training needs analysis, competence needs, future entrepreneurs, ICT industry}, }