@misc{Kucharczyk_Monika_Charakterystyka_2016, author={Kucharczyk, Monika and Błaszczyk, Jolanta and Seruga, Przemysław and Piekara, Agnieszka and Zimny, Sylwia and Krzywonos, Małgorzata}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2016.461.11}, year={2016}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 461, s. 113-121}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, language={pol}, abstract={Produkty regionalne są silnie obecne w świadomości konsumentów, którzy w odpowiedzi na postępującą globalizację szukają lokalnych, unikatowych produktów, pochodzących z „małych ojczyzn”. Jednocześnie na gruncie marketingu historia, tradycja i dziedzictwo spotyka nowoczesne i – wbrew pozorom – globalne metody docierania do masowego klienta w postaci strategii marketingowej. Celem niniejszego opracowania jest próba scharakteryzowania współczesnego rynku produktów regionalnych, a także analiza wybranych rodzajów marketingu wykorzystywanego w promocji produktów tradycyjnych. Zostanie postawiona hipoteza, że nowoczesne typy marketingu mogą sprawdzać się w promowaniu produktów regionalnych}, title={Charakterystyka produktów regionalnych i tradycyjnych – wpływ na marketing}, type={artykuł}, keywords={produkt regionalny, rodzaje marketingu, marketing terytorialny, marketing nostalgiczny, marketing sensoryczny, regional product, types of marketing, territorial marketing, nostalgia marketing, sensory marketing}, }