@misc{Skowron_Łukasz_Satysfakcja_2016, author={Skowron, Łukasz}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2016.460.12}, year={2016}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 460, s. 126-136}, language={pol}, abstract={Między rokiem 2013 a 2015 w Lublinie w znaczący sposób zaostrzyła się konkurencja w sektorze centrów handlowych (w analizowanym okresie na rynku pojawiały się kolejne podmioty, co ostatecznie zwiększyło liczbę wielkopowierzchniowych centrów handlowych objętych badaniem z 3 do 5). Autor niniejszego artykułu badał proces budowania zjawiska satysfakcji klientów w omawianym sektorze w latach 2013, 2014 oraz 2015. W badaniach wykorzystano autorskie narzędzie badawcze, które pozwoliło na opracowanie modelu o charakterze przyczynowo-skutkowym. Uzyskane dane empiryczne pozwalają na dokładną analizę wpływu pojawienia się nowych podmiotów na rynku i stopniowego zwiększania konkurencyjności wewnątrz sektora (w ujęciu rok do roku) na sposób postrzegania przez respondentów poszczególnych aspektów wpływających na ich poczucie satysfakcji z wyboru określonego podmiotu rynkowego}, title={Satysfakcja klientów lubelskiego sektora centrów handlowych w latach 2013-2015}, type={artykuł}, keywords={centra handlowe, satysfakcja klienta, modelowanie ścieżkowe, shopping centers, customer satisfaction, path modeling}, }