@misc{Frąckiewicz_Ewa_Refleksje_2016, author={Frąckiewicz, Ewa and Grzesiuk, Aleksandra}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2016.459.19}, year={2016}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459, s. 204-213}, language={pol}, abstract={Wykorzystanie urządzeń mobilnych do codziennej komunikacji przez młodych ludzi jest w zasadzie powszechne. W centrum zainteresowania Autorek leżą postawy pokolenia Z wobec różnych aspektów m-komunikacji. W artykule przedstawiono doświadczenia z wykorzystywania wybranych narzędzi badawczych, których celem było zdiagnozowanie stosunku pokolenia Z do komunikacji SMS-owej oraz zakresu i charakteru używania przez nich SMS-ów. Dokonano analizy przesłanek niepowodzenia przeprowadzonych badań fokusowych oraz zaprezentowano wypracowaną, autorską metodę dzienniczka, służącą do zilustrowania zasięgu wykorzystywania SMS-ów przez pokolenie Z. Wyniki sondażowych badań z wykorzystaniem metody dzienniczka wskazują, że pokolenie Z nie preferuje promocji za pośrednictwem SMS-ów i prezentuje raczej postawy negatywne wobec tej formy komunikacji marketingowej}, title={Refleksje nad metodami badań w obszarze promocji SMS-owej wśród pokolenia Z}, type={artykuł}, keywords={pokolenie Z, m-komunikacja, komunikacja SMS-owa, badania marketingowe, generation Z, m-communication, sms-communication, marketing research}, }