@misc{Baruk_Agnieszka_Izabela_Prosumpcja_2016, author={Baruk, Agnieszka Izabela and Iwanicka, Anna}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2016.459.17}, year={2016}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459, s. 183-193}, language={pol}, abstract={Artykuł ma charakter teoretyczno-empiryczny. Przedstawiono w nim zagadnienia związane z aktywnością prosumpcyjną nabywców w Internecie i poza nim. Sformułowano 2 hipotezy badawcze: H1 – aktywności prosumpcyjnej w Internecie towarzyszy aktywność prosumpcyjna poza nim; H2 – płeć stanowi istotny czynnik determinujący aktywność prosumpcyjną. Na podstawie wyników badań pierwotnych, które poddano analizie statystycznej pozytywnie zweryfikowano hipotezę H1 dla ogółu badanych i dla kobiet tylko w odniesieniu do relacji z oferentami. Dla mężczyzn została ona potwierdzona zarówno w przypadku relacji z oferentami, jak i relacji z innymi użytkownikami. Hipoteza H2 także została potwierdzona}, title={Prosumpcja internetowa vs. prosumpcja pozainternetowa}, type={artykuł}, keywords={prosumpcja, prosument, nabywca, oferent, Internet, prosumption, prosumer, customer, offerer}, }