@misc{Kieżel_Małgorzata_Aktywność_2016, author={Kieżel, Małgorzata and Wiechoczek, Joanna}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2016.459.13}, year={2016}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459, s. 142-152}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest identyfikacja aktywności konsumentów (wywołanych głównie poczynaniami firm) w procesie kreowania oferty banków i producentów dóbr high-tech, na tle wymogów teoretycznych koncepcji otwartych innowacji. W artykule przeprowadzono badania wtórne w postaci krytycznej analizy literatury oraz przy użyciu metody dokumentacyjnej. Zastosowano też metodę badań jakościowych – case study research, ilustrującą dobre praktyki wybranych podmiotów z obu sektorów. Badania dowiodły, że klienci firm z ww. sektorów wykazują rosnącą aktywność w sferze opracowywania udoskonaleń i rozwiązań innowacyjnych. Poziom tego zaangażowania różni się jednak w zależności od specyfiki segmentów docelowych}, title={Aktywność konsumentów w procesie kreowania produktów bankowych i dóbr zaawansowanych technicznie w kontekście koncepcji otwartych innowacji}, type={artykuł}, keywords={otwarte innowacje, bankowość detaliczna, dobra zaawansowane technicznie, open innovation, retail banking, high-tech goods}, }