@misc{Tarczydło_Beata_Neurobadania_2016, author={Tarczydło, Beata}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2016.459.06}, year={2016}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459, s. 62-69}, language={pol}, abstract={Celem opracowania jest przybliżenie podstawowych metod neurobadań oraz wybranych przykładów ich zastosowania. Wychodząc od wskazania uwarunkowań skłaniających do stosowania neurobadań na potrzeby skutecznych działań marketingowych, przybliżona zostanie ich definicja i systematyka. Następnie scharakteryzowane zostaną takie metody, jak: eyetracking, badanie ekspresji mięśni twarzy, analiza głosu, czasy reakcji, funkcjonalny rezonans magnetyczny, elektroencefalografia i badanie galwanicznej reakcji skóry oraz wybrane przykłady ich wykorzystania. Neurobadania umożliwiają dotarcie do podświadomości człowieka i są szczególne pomocne w procesie optymalizacji różnorodnych narzędzi marketingowych (reklam, opakowań, wyglądu serwisu internetowego...). Zamierzeniem autorki jest wskazanie przydatności omawianych metod, omówienie przykładów ich zastosowania oraz przeprowadzenie rozpoznania branży neurobadań w Polsce}, title={Neurobadania w teorii i praktyce. Wybrane aspekty}, type={artykuł}, keywords={neurobadania, metody neurobadań, przykłady}, }