@misc{Mazurek-Łopacińska_Krystyna_Consumer_2016, author={Mazurek-Łopacińska, Krystyna and Sobocińska, Magdalena}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2016.459.01}, year={2016}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459, s. 11-19}, language={pol}, abstract={Podejmowanie decyzji z zakresu marketingu w różnego typu przedsiębiorstwach wymaga obecnie coraz częściej prowadzenia zaawansowanych analiz profili i zachowań klientów, które określane są jako Customer Intelligence. Rozwijanie analityki marketingowej stanowi odpowiedź na rosnącą złożoność zachowań konsumentów, a także na powstawanie nowych modeli biznesu, których wdrażanie wymaga wsparcia informacyjnego i przetwarzania danych o klientach na potrzeby prowadzenia działań marketingowych. Celem artykułu jest ukazanie Consumer Intelligence w kontekście kierunków rozwoju badań marketingowych, a w tym w szczególności ich technologizacji i wirtualizacji oraz stosowania triangulacji}, title={Consumer Intelligence w kontekście kierunków rozwoju badań marketingowych}, type={artykuł}, keywords={badania marketingowe, Customer Intelligence, internet rzeczy, wirtualizacja marketingu, marketing research, Internet of things, virtualization of marketing}, }