@misc{Rudawska_Edyta_Źródła_2016, author={Rudawska, Edyta and Rudawski, Adam}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2016.458.08}, year={2016}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 458, s. 88-100}, language={pol}, abstract={Od momentu pojawienia się sposobu konceptualizacji marketingu, zaproponowanego przez American Marketing Association (AMA) w 2004, roku koncepcja „wartości” stała się kluczowym zagadnieniem w tym obszarze nauki. Niniejsze opracowanie poświęcone jest specyfice kreowania i dostarczania wartości dla klientów na rynku radiofonii publicznej. Celem artykułu jest identyfikacja źródeł wartości dla słuchaczy radia publicznego. Podmioty radiofonii publicznej, mimo posiadania dofinansowania działalności z abonamentu RTV na działalność misyjną, uczestniczą w grze rynkowej. Dlatego też stoją przed koniecznością kreowania wyjątkowych i oczekiwanych przez słuchaczy wartości, które staną się podstawą ich lojalności wobec danej stacji. Z rozważań prowadzonych w niniejszym opracowaniu wynika, że źródła tej wartości tkwią nie tylko w postrzeganej jakości programu radiowego, ale również w zaangażowaniu słuchaczy w tworzenie programu radiowego i organizowaniu specjalnych wydarzeń kreujących w nich pozytywne emocje}, title={Źródła wartości dla klienta na rynku radiofonii publicznej}, type={artykuł}, keywords={wartość dla klienta, usługi, radiofonia publiczna, value for a customer, services, public broadcasting}, }