@misc{Mróz-Gorgoń_Barbara_Symbolika_2016, author={Mróz-Gorgoń, Barbara and Perchla-Włosik, Aleksandra}, identifier={DOI: 10.15611/pn.2016.458.06}, year={2016}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 458, s. 66-76}, language={pol}, abstract={Niniejszy artykuł ma na celu analizę postaw związanych z odzieżą patriotyczną i symboliką marki patriotycznej na polskim rynku modowym. Opracowanie zostało oparte na studiach literatury zarówno polskiej, jak i zagranicznej, przeglądzie raportów oraz czasopism branżowych. Przeprowadzono również badania własne o charakterze pierwotnym – case study dwóch polskich patriotycznych marek modowych oraz badanie ankietowe (przy wykorzystaniu kwestionariusza online) dotyczące znaczenia symboliki odzieży patriotycznej}, title={Symbolika narodowa odzieży jako manifestacja wartości patriotycznych – case study patriotycznych marek odzieżowych}, type={artykuł}, keywords={odzież patriotyczna, symbolika narodowa, patriotyzm, branding, moda, patriotic clothes, national symbols, patriotism, fashion}, }