@misc{Korczak_Karol_Spersonalizowane_2015, author={Korczak, Karol and Szymański, Konrad}, identifier={DOI: 10.15611/ie.2015.4.02}, year={2015}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2015, Nr 4 (38), s. 31-44}, language={pol}, abstract={W artykule dokonano analizy koncepcji spersonalizowanych ścieżek kształcenia (SSK) dedykowanej tym kierunkom, których programy studiów składają się w znacznej części z treści z zakresu informatyki ekonomicznej. Koncepcja ta stanowi propozycję uelastycznienia programu studiów przede wszystkim przez rezygnację ze specjalności i znaczące zwiększenie puli przedmiotów do wyboru. Podstawę wnioskowania stanowiły wyniki reprezentatywnego badania ankietowego przeprowadzonego wśród 108 studentów kierunku informatyka (I stopień) na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Studenci podczas wypełniania ankiety odnosili się do wybranych elementów koncepcji spersonalizowanych ścieżek kształcenia, a także wskazywali potencjalne korzyści i wyzwania, które mogą się wiązać z tą koncepcją}, title={Spersonalizowane ścieżki kształcenia - propozycja uelastycznienia programu studiów}, type={artykuł}, keywords={ścieżka kształcenia, program studiów, informatyka ekonomiczna, learning pathways, study program, business informatics}, }