@misc{Drozd_Radosław_Strategiczne_2016, author={Drozd, Radosław and Kucharska, Wioleta}, identifier={DOI: 10.15611/mf.2016.2.04}, year={2016}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Management Forum, 2016, vol. 4, no. 2, s. 24-28}, language={pol}, abstract={Innowacyjność, relacje, współpraca i wiedza stanowią kluczowe czynniki determinujące przewagę konkurencyjną w gospodarce sieciowej [Tapscott 1999; Perechuda 2007; Mazurek 2012]. Celem artykułu jest wskazanie elementów wpływających na sukces procesu identyfikacji, a następnie wdrożenia nowych produktów na podstawie zidentyfikowanych powyżej determinant. Autorzy wskazują, iż nie każda innowacja jest źródłem wartości, podają definicję tzw. innowacji wartościowej. Artykuł ma charakter teoretycznych rozważań nad istotą skutecznych wdrożeń innowacji. Opracowany przez autorów schemat procesu zarządzania innowacyjnością ze względu na dedykowaną sieć wartości wskazuje na kluczową rolę strategii innowacji w skutecznym jej wdrażaniu, co stanowi główną tezę artykułu. Autorzy wskazują również na metodę zarządzania projektami jako skuteczny sposób operacyjnego wdrażania zmian}, title={Strategiczne i operacyjne uwarunkowania wdrożeń innowacji w kontekście gospodarki sieciowej}, type={artykuł}, keywords={innowacyjność, relacje i współpraca, gospodarka sieciowa, zarządzanie projektami, innovation, relationships and collaboration, network economy, project management}, }