@misc{Stroińska_Ewa_Społeczno-kulturowe_2016, author={Stroińska, Ewa}, identifier={DOI: 10.15611/mf.2016.2.03}, year={2016}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Management Forum, 2016, vol. 4, no. 2, s. 16-23}, language={pol}, abstract={Nowoczesne organizacje coraz częściej poszukują alternatywnych źródeł budowania przewagi konkurencyjnej. Jedną ze zmiennych wspierających budowanie sukcesu jest proces innowacyjny oraz innowacyjność. Zdolność do kreowania i tworzenia innowacji zależy od wielu czynników – zarówno twardych, jak i miękkich. Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na wymiar uwarunkowań społeczno- -kulturowych w organizacji, które umożliwiają tworzenie innowacji, a ta jest produktem ludzkiej wyobraźni i umysłu. Materiał powstał na podstawie studiów literaturowych}, title={Społeczno-kulturowe uwarunkowania innowacji w organizacji}, type={artykuł}, keywords={konkurencyjność, innowacja, kultura organizacyjna, talent, wiedza, competitiveness, innovation, organizational culture, knowledge}, }