@misc{Błoński_Krzysztof_Wykorzystanie_2015, author={Błoński, Krzysztof}, identifier={DOI: 10.15611/noz.2015.4.02}, year={2015}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2015, Nr 4 (25), s. 28-37}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest przedstawienie wyników zastosowania wielowymiarowych reguł asocjacyjnych do poszukiwania potencjalnych uwarunkowań satysfakcji z usług. Podstawą do poszukiwań są wyniki badania dotyczącego znaczenia zaangażowania społecznego i przywiązania do miejsca zamieszkania dla satysfakcji z usług świadczonych przez JST. Artykuł ma charakter badawczy i przygotowano go na podstawie wyników badania ankietowego. W postępowaniu badawczym korzystano również z literatury z zakresu socjologii i data mining dostępnej w postaci książek i artykułów. Wyniki przeprowadzonych analiz wskazują, że między zaangażowaniem społecznym a satysfakcją z usług świadczonych przez JST oraz przywiązaniem do miejsca zamieszkania a satysfakcją z usług istnieją powiązania i można wskazywać na nie jako uwarunkowania zadowolenia klienta. Nie można przyjmować, że dwa wymienione związki dotyczą całej badanej zbiorowości, lecz wybranych grup}, title={Wykorzystanie wielowymiarowych reguł asocjacyjnych do poszukiwania uwarunkowań satysfakcji klientów z usług jednostek samorządu terytorialnego}, type={artykuł}, keywords={satysfakcja klienta, reguły asocjacyjne, samorząd lokalny, customer satisfaction, association rules, local government}, }