@misc{Myrda_Anna_Formaty_2015, author={Myrda, Anna}, identifier={DOI: 10.15611/noz.2015.3.09}, year={2015}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2015, Nr 3 (24), s. 104-111}, language={pol}, abstract={Celem artykułu jest zaprezentowanie wyników badania nad właściwościami trzech formatów kwestionariuszy wykorzystywanych w twardych wywiadach drabinkowych. Badanie dotyczyło motywów, jakimi kierują się adolescenci, wybierając zakupy w Internecie zamiast zakupów w tradycyjnych sklepach. W badaniu udział wzięło 88 uczniów klasy maturalnej liceum ogólnokształcącego. W pierwszym etapie analizy przeprowadzono miękkie wywiady drabinkowe z 18 uczniami. W drugim etapie uczniowie trzech klas samodzielnie wypełniali kwestionariusz zawierający część ladderingową w formacie 4×4, twardym skróconym, lub technikę wiązania konfiguracji. Użyte formaty twardych wywiadów drabinkowych zostały porównane na podstawie liczby i jakości otrzymanych za ich pomocą drabinek atrybut − konsekwencja − wartość. Najwięcej informacji zebrano za pomocą techniki wiązania konfiguracji, a najmniej – z wykorzystaniem formatu 4×4}, title={Formaty kwestionariuszy twardych wywiadów drabinkowych – porównanie}, type={artykuł}, keywords={wywiady drabinkowe, laddering twardy, technika wiązania konfiguracji, laddering, hard laddering, Association Pattern Technique}, }