@misc{Berger_Malwina_Funkcjonalny_2015, author={Berger, Malwina and Mitręga, Maciej}, identifier={DOI: 10.15611/noz.2015.3.02}, year={2015}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2015, Nr 3 (24), s. 20-32}, language={pol}, abstract={Zarządzanie konfliktem w relacjach z konsumentami należy do najważniejszych i jednocześnie najmniej rozpoznanych obszarów badań z zakresu marketingu relacji. Badania takie nie były prowadzone, zwłaszcza w krajach postsocjalistycznych, co stanowi lukę w wyłaniającej się teorii zarządzania konfliktem relacyjnym. W niniejszym artykule zaprezentowano wyniki badań, które pozwoliły na określenie wielowymiarowości konfliktu z perspektywy klientów banków w Polsce. Badania te wskazały na cztery aspekty zarządzania konfliktem, a także na ich wpływ na satysfakcję klienta z relacji z bankiem. W badaniach wykorzystano tzw. teorię sprawiedliwości w odniesieniu do relacji wymiennych}, title={Funkcjonalny wymiar konfliktu na rynku usług bankowych w Polsce}, type={artykuł}, keywords={konflikty przestrzenne, relacje z klientami, bankowość, pomiar, conflicts, customer relationships, banking, measurement}, }