@misc{Stanimir_Agnieszka_XIX_2015, author={Stanimir, Agnieszka}, identifier={DOI: 10.15611/ekt.2015.2.12}, year={2015}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Ekonometria = Econometrics, 2015, Nr 2 (48), s. 131-134}, language={pol}, abstract={11 maja odbyły się XIX Warsztaty Metodologiczne im. Profesora Stefana Mynarskiego pt. „Wielowymiarowość i złożoność danych marketingowych. Wyzwania analityczne”. Organizatorem konferencji były Katedra Ekonometrii oraz Katedra Badań Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Patronat nad tegoroczną edycją Warsztatów Metodologicznych objął TAURON Dystrybucja Spółka Akcyjna. Warsztaty Metodologiczne są coroczną konferencją naukową, zapoczątkowaną przez prof. Małgorzatę Rószkiewicz i prof. Stefana Mynarskiego w 1996 roku}, title={XIX Warsztaty Metodologiczne im. Profesora Stefana Mynarskiego pt. „Wielowymiarowość i złożoność danych marketingowych. Wyzwania analityczne”, 11 maja 2015, Wrocław}, type={artykuł}, }