@misc{Janiak_Edyta_Diagnoza_2015, author={Janiak, Edyta and Krasiński, Marek}, identifier={DOI: 10.15611/noz.2015.2.03}, year={2015}, rights={Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2015, Nr 2 (23), s. 43-52}, language={pol}, abstract={Opracowanie skupia się na diagnozie stanu nauczania studentów kierunków budownictwo w najlepszych polskich uczelniach technicznych. Autorzy opracowania stawiają tezę, że w polskich uczelniach technicznych brakuje kursów z zakresu zarządzania, które mogłyby okazać się cenne dla inżynierów do skutecznego realizowania powierzonych im zadań na stanowiskach menedżerskich. Na podstawie dokonanej analizy literatury autorzy uznają, że wiedza z zakresu zarządzania jest niezbędna inżynierom od pewnego etapu kariery zawodowej. Luka kompetencyjna związana z kompetencjami społecznymi i interpersonalnymi powstała w toku studiów może zostać wypełniona poprzez odpowiednie narzędzia kształcenia ustawicznego, dzięki czemu inżynierowie z bardzo dobrą wiedzą techniczną będą mogli też sprawnie realizować zadania menedżerskie}, title={Diagnoza stanu nauczania inżynierów budownictwa w zakresie zarządzania w polskich uczelniach technicznych}, type={artykuł}, keywords={zarządzanie, edukacja, szkolnictwo wyższe, kierunki techniczne, management, education, higher education, technical fields of study}, }