@misc{Jelonek_Dorota_Efekty_2014, author={Jelonek, Dorota and Łukasik-Makowska, Barbara}, identifier={DOI: 10.15611/ie.2014.2.23}, year={2014}, rights={Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)}, publisher={Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu}, description={Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2014, Nr 2 (32), s. 274-299}, language={pol}, abstract={Dynamiczny rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) wykorzystywanych w szeroko rozumianym biznesie i w zarządzaniu ujawnił brak na rynku pracy wysoko wykwalifikowanych pracowników, którzy posiadają wiedzę i umiejętności, jak wykorzystać ICT w tych obszarach. Propozycja nowego kierunku studiów Informatyka ekonomiczna może wypełnić tę lukę. Celem artykułu jest przedstawienie projektu efektów kształcenia na kierunku Informatyka ekonomiczna. W obowiązującym modelu Krajowych Ram Kwalifikacji zdefiniowanie efektów kształcenia jest podstawą do opracowania programu kształcenia na kierunku. W artykule omówiono istotę KRK, zasady definiowania efektów kształcenia, podstawy projektowania programu kształcenia oraz możliwość wykorzystania narzędzi ICT (system PSSOR) do weryfikacji planu i programu studiów za pomocą efektów kierunkowych}, title={Efekty kształcenia jako podstawa projektowania programu studiów na kierunku Informatyka ekonomiczna}, type={artykuł}, keywords={Krajowe Ramy Kwalifikacji, efekty kształcenia, informatyka ekonomiczna, National Qualification Framework, learning outcomes, Business Informatics}, }